گروهخوانی

معلمان کتابخوانی من

تا جایی که به خاطر می‌آورم، همیشه با آموزش روح و روانم عجین بوده است. تا زمانیکه تجربه ای نه چندان خوش، دید من را از آموزش کمی مختل کرد و باعث شد که برای دانستن آنچه که نمی‌دانم به کتاب‌ها رجوع کنم. معلمانی بی‌ادعا و ارزان‌قیمت و در عین حال بسیار ارزشمند و گران قیمت.

وقتی متوجه شدم که هر آنچه که به دنبالش هستم، احتمال اینکه در کتابی مرتبط جواب سوالم را پیدا کنم، خیلی زیاد است، همین شد که دوست دارم به عنوان بهترین معلمم در حال حاضر، کتاب‌خوانی را معرفی کنم. اما به رسم سپاسگزاری و قدردانی از کسانی که من را با این مفهوم و با این دنیای گسترده آشنا کردند، دوست دارم از دو معلم عزیزم در اینجا نام ببرم.

یادآوری: همانظور که در پست قبلی خودم گفتم، سایت قبلی من هک شد و برای همین من این موارد مرتبط با سپاسگزاری را واجب دیدم که در خانه جدیدم هم ذکر کنم.

سال ۹۵ بود که به دلیل مرخصی زایمان در خانه ماندگار شدم و همین باعث شد که برای شرکت در دوره‌ آکادمی مدرسان ثبت‌نام کنم. مدرس دوره آقای سعید محمدی بودند و من از ایشان ارزشمندترین چیزی که یاد گرفتم، کتاب‌خوانی بود. از ایشان برای اینکه این مهم را به من یادآوری کردند بسیار بسیار سپاسگزارم. ایشان در مجموعه مطالعه شریف که لینکش را در اینجا میتوانید ببینید، مشغول به ارائه خدمات آموزشی هستند که من کلاسهای تندخوانی ایشان را بسیار توصیه میکنم چون برای خود من کارکردی واقعی داشته اند.

در کلاسهای آقای محمدی (در دوره آکادمی مدرسان) با آقای شاهین کلانتری آشنا شدم که مرا با دنیای نویسندگی آشنا کرد. شاهین در حوزه آموزش نویسندگی و البته کتابخوانی صاحبنظر است و از همین جا از او هم برای بودنش سپاسگزارم. او دارای دو سایت است که یکی مدرسه نویسندگی و دیگری سایت شخصی خودش است که من خودم همیشه پیگیر نوشته‌هایش بوده‌ام و هستم. اگر به خواندن و نوشتن علاقه دارید، حتما به سایت‌های او سری بزنید.

پ. ن. ۱. همیشه یادآوری خوبی دیگران و انجام قدردانی برای من احساس خوبی به همراه داشته است. برای تجربه این احساس هم از معلمانم سپاسگزارم.

پاسخی بنویسید